• Acasa
  • Despre noi
  • Proiecte
  • Ucenic Electrician
  • Internship
  • Cariere
  • Sustenabilitate
  • Media
  • Etica si integritate
  • Protectia Datelor Personale
  • Programari CRU
  • Contact
  • Ghid privind schimbarea furnizorului de energie electrica
  • Informare privind montarea bannerelor de publicitate stradala pe stalpii liniilor de joasa tensiune apartinand Distributie Oltenia
  • Informare schimbari legislative
  • Afla totul despre Contorizarea Inteligenta
  • Racordarea noilor utilizatori la RED
  • Racordarea la reteaua electrica
  • Formulare Racordare
  • Pasi pentru incredintarea directa a lucrarilor de racordare/ eliberare amplasament realizate pe tarif de racordare
  • Racordare utilizatori noncasnici cu instalatii mai mici de 2500 m si utilizatori casnici cu cereri de racordare depuse pana la 30.12.2021 inclusiv
  • Principalele activitati asociate procesului de racordare care pot fi executate de Distributie Oltenia sau Terti
  • Prosumatori
  • Detalii tehnice racordari
  • Documente tehnice
  • Gestionarea suspiciunilor de consum fraudulos neinregistrat
    • Interventiile neautorizate in instalatiile electrice: consecinte si actiuni
    • Lupta impotriva fenomenului
    • E bine sa stiti!
    • Mod de lucru al Distributie Oltenia
  • Obtinerea avizelor de amplasament
  • Actualizare avize tehnice de racordare
  • Lista tarifelor pentru lucrari executate si servicii prestate, la cerere
Acasa
 
Informatii Utile

Gestionarea suspiciunilor de consum fraudulos neinregistrat

Interventiile neautorizate in instalatiile electrice: consecinte si actiuni

  • Care sunt consecintele juridice si practice in ceea ce priveste interventiile neautorizate in instalatile electrice?
  • Care sunt pasii urmati de operatorul de distributie in cazul in care in teren se constata o suspiciune de consum fraudulos/ neinregistrat?
  • Ce urmeaza dupa constatarea suspiciunii de consum fraudulos/ neinregistrat in teren?
  • Cand se dispune deconectarea clientului si care sunt obligatiile impuse pentru reconectare?

Lupta impotriva fenomenului:

  • Cine poate sesiza o suspiciune de consum fraudulos/ neinregistrat?
  • De ce as sesiza o suspiciune de consum fraudulos/ neinregistrat?
  • Cum pot sesiza o suspiciune de consum fraudulos/ neinregistrat?

E bine sa stiti:

  • Care sunt drepturile si obligatiile Furnizorilor si ale Clientilor finali de energie electrica privind situatiile de sustragere/consum neinregistrat?
  • Cum pot schimba furnizorul de energie electrica?

Modul de lucru al Distributie Oltenia:

  • Proceduri ale operatorului de distributie a energiei electrice

 

 

 

Contacte

  • InfoTel 0800 500 000, 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008

E-mail: relatiiclienti@distributieoltenia.ro
distributie@distributieoltenia.ro
reclamatiischimbarefurnizor@distributieoltenia.ro

Harta Centrelor de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia

Centrele Regionale deContact

Link-uri Utile

  • Harta Intreruperi
  • Formular de inregistrare a sesizarilor

Informatii website   Harta site   Termeni si conditii   Politica de confidentialitate   Politica Cookies

© Copyright 2025 Distributie Oltenia - Toate drepturile rezervate.