Centrele de Relatii cu Utilizatorii Distributie Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul in data de 9 iunie 2025, a doua zi de Rusalii

Distributie Oltenia informeaza consumatorii ca, in data de 9 iunie 2025, cu prilejul Sarbatorii de Rusalii, Centrele de Relatii cu Utilizatorii nu vor avea program de lucru cu publicul.

Activitatea acestora va fi reluata marti, 10 iunie 2025, in programul obisnuit de functionare, in toate locatiile: Alexandria, Craiova, Curtea de Arges, Bailesti, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu, Rosiorii de Vede, Caracal, Dragasani, Campulung Muscel.
Pentru a evita aglomeratia si timpul de asteptare, Distributie Oltenia recomanda utilizatorilor sa isi programeze online vizitele in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, accesand platforma dedicata: https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html 
 
Procesul este unul foarte simplu si necesita doar cateva minute. In schimb, utilizatorii vor sti exact la ce ora trebuie sa se prezinte in Centrele de Relatii cu Utilizatorii, evitand astfel timpul de asteptare.

Cum se efectueaza o programare?

  • Accesati pagina https://programari.distributieoltenia.ro/ ;    
  • Selectati judetul in care locuiti;
  • Selectati orasul in care se afla Centrul de Relatii cu Utilizatorii in care doriti sa ajungeti;
  • Alegeti data si intervalul orar pentru programare, precum si demersul pentru care efectuati vizita (ridicare/depunere documente);
  • Completati datele de contact (nume, prenume, adresa valida de e-mail, numar de telefon) si inregistrati programarea.
 
Echipele operative ale Distributie Oltenia vor ramane active pe intreaga durata a zilei nelucratoare pentru a interveni in retea, daca este cazul, si pentru a asigura continuitatea alimentarii cu energie electrica.
 
Pentru orice intrerupere a alimentarii, utilizatorii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela gratuit, NON-STOP, la numarul 0800 500 000.
 
Sesizarea defectiunilor se face rapid, prin introducerea codului locului de consum, fara a fi necesar contactul cu un operator – raspunsul automat vine in aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.
 
Le multumim consumatorilor nostri pentru intelegere. 
 
Departamentul PR, Comunicare Interna & CSR