In primul trimestru al anului 2022, operatorul Distributie Oltenia a finalizat investitii de aproape 3 milioane RON in modernizarea contorizarii din Municipiul Drobeta Turnu Severin, in beneficiul a peste 1 000 de consumatori.
 
Beneficiarii proiectelor de modernizare sunt 1000 de locuri de consum aferente strazilor:
- Strada Crisan: bl A 0;
- Strada Splai Mihai Viteazul: bl A1, bl A2, bl B; 
- Strada Castanilor: bl A2, bl A3, bl A4; 
- B-dul T. Vladimirescu: bl 2S;
- Strada Privighetorii: bl T1, bl T2, bl T3, bl T4.
Ce s-a realizat prin investitie:
	- montarea de firide de distributie si contorizare pe palier; 
 
	- realizarea coloanelor colective generale; 
 
	- realizarea coloanelor individuale monofazate;
 
	- inlocuirea conductoarelor existente cu cele de tip izolat torsadat;
 
	- inlocuirea stalpilor necorespunzatori cu alti stalpi de beton;
 
	- modernizarea bransamentelor;
 
	- montarea cutiilor de conexiuni si a unui post de transformare in anvelopa de beton (PTAb);
 
	- realizarea liniilor electrice subterane si echiparea statiilor aferente cu celule de 20kV;
 
	- realizarea unui circuit nou.
 
Beneficiile consumatorilor:
	- rapiditate in alimentarea cu energie electrica in cazul unui deranjament individual;                                       
 
	- confort sporit pentru consumatori intrucat nu mai este necesar sa fie acasa pentru citirea/masurarea consumului de energie electrica;                                                     
 
	- protectia instalatiilor electrice a celorlalti consumatori din bloc, in cazul unei suprasarcini sau a unui scurtcircuit la unul dintre vecini;                                                
 
	- protectie impotriva electrocutarii prin atingerea directa a circuitelor si a echipamentelor montate, aflate in mod normal sub tensiune;                                                                
 
	- protectie impotriva interventiilor neautorizate.
 
Operatorul Distributie Oltenia continua investitiile in reteaua de distributie cu scopul de a reduce la minimum disconfortul creat consumatorilor din aria sa de operare. 
 
Divizia Oameni si Brand